петак, 04. новембар 2011.

Ja to tako

Zahvaljujući Agici sa Coolinarke,juče sam napravila kiflice od kora za pitu.Agica mi je dala šlagvort.Njene kiflice su slane,sa namazom od sira,rendane salame...A ja sam uz pomoć sina napravila kiflice,ali slatke.Pomoć sina?Hahahaha,ma samo mi je dao predlog da to mogu biti i kiflice sa jabukama i ja rekoh
A što da ne (tako smo i nazvali kiflice)
Potrebno je:500 gr.kora za pitu.100 gr.margarina.5-6 rendanih jabuka,vanilin šećer i cimet.
Postupak:
redjati 3 kore jednu preko druge i svaku namazati rastopljenim margarinom sem trece.Nju ne mazemo.Velikim nozem dijagonalno presečemo kore da dobijemo trouglove.
Jabuke izrendati,staviti da se cede,dodati vanilin šećer i cimet i izmešati.Sok od ocedjenih jabuka ne bacajte jer će vam trebati da kiflice potopite u njega
 nadevom od jabuka filujte svaki trougao i uvijte u kiflice.Svaku kiflicu potopite u sok koji su jabuke pustile.Drzite ih jedno 20-tak sekundi i potom poredjajte u pleh
pecite u zagrejanoj pećnici na 200 stepeni dok ne porumene
Stavite ih u činiju i pospite prah šećerom.Uzivajte u ukusu i što je jako bitno ne gojeeeeeee:)))
Ništa spektakularno,ali jako ukusno i neobično!!!

2 коментара: