уторак, 01. новембар 2011.

Ja to tako

Pre jedno desetak dana gledam sa mojom devojčicom TV.Neko kasno prepodne,sedimo i divanimo,smejuljimo se i razmisljamo šta bi mogle tog dana da bacimo u lonac za ručak. Povremeno pogledamo na mali ekran,kad tamo na jednoj bosanskoj televiziji sprema se klopa,predlozi za ručak i tako to,svašta po nešto.Neka gospodja sprema staro bosansko jelo koje se zove Kadon butići,ako sam dobro zapamtila naziv jela.Nije ni vazno,vazno je da sam zapamtila kako se sprema i tog dana to i napravila i svi smo se raspametili.Za butiće vam je potrebno:

500 gr.mlevenog mesa( po izboru),jedan praziluk,malo svezeg peršuna,2 čena belog luka,malo bibera i ostalih začina po ukusu.Posebno skuvati oko 200 gr.rize i kad je gotova pomesati sa mesom da se lepo sjedine.Dodati i jedno jaje radi boljeg povezivanja smese.


Napravite malo veće krokete,uvaljajte ih u brašno,jaja i prezle,i przite u dubokom ulju


Kao prilog mozete dodati bareni krompir preliven sa malo maslinovog ulja ili blago prprzen taj isti bareni krompir.Moja deca tako vole više.Sem krompira za prilog mozete servirati blitvu,spanac...pire krompir,restovan...


Preliv za ovo jelo pravimo od kesice majoneza,senfa,pavlake i svezeg peršuna sitno seckanog.






Obavezno isprobajte ovo staro bosansko jelo!!!!

4 коментара:

  1. Super je, jednostavno a uz ovaj preliv zaista izgleda predivno. Lepo si postavila sto, samo da se poslužim...

    ОдговориИзбриши
  2. Najbolje želje za novi blog, vrlo ukusno jelo, mala ispravka, zovu se kadun butići.

    ОдговориИзбриши