уторак, 01. новембар 2011.

Euforičan dan



Oduvek sam volela one zene koje su se po nečemu razlikovale od drugih,po nečemu po čemu ćemo ih pamtiti.Da li je to po boji svojih pisama,kao što je to nekada bilo,ili je to po noti parfema čiji trag je ostajao dugo u nosnicama onih koji bi slučajno prošli pored njih...
Kao i svaka od nas i ja imam svoj omiljeni parfem.Uglavnom koristim Coco Madmoiselle


 i skoro sam dobila Euforia Calvin Clain i moram priznati da sam zadovoljna.


I šta da vam kazem,paše mi.Malo,malo pa moja kćer prsne po koju kap i kaze kako baš euforično miriše.Verovatno se pitate kakve pa sad imaju veze parfemi sa mojim kuvarskim ateljeom?Sem mirisa i mene nikakve:)))
Elem,rešim ja da malo obradujem svoju decu i napravim im kiflice one divne koje mi je onomad dala komšinica recept,a ja nikako da se prihvatim posla.Ali,eto pošto sam dobila Euforia parfem,baš me je i uhvatila euforija za testom,zasukala sam rukave i krenula.


Biljine euforične kiflice


Potrebno je:1kg.brašna,2 jaja,2 kocke kvasca,1 kašika soli,4 kašičice šećera,400ml.mleka,200 ml.ulja.Staviti kvasac i šećer u 200ml.mlakog mleka da nadodje.Zatim sipati u brasno ostale sastojke i prestolu količinu mleka,sjediniti dobro,umesiti i staviti da brašno naraste.Ja to radim u tupperware kraljici.
Kad testo naraste,premiseti ga i podelite na 4 jufke


Svaku jufku rastanjinte oklagijom





Podelite je na 16 delova tj.trouglova


Kiflice mozete filovati sirom,mlevenim mesom,viršlama,znaci po volji.


Od kg.brasna dobićete 64 kiflice.Pre nego što ih stavite u pleh za pečenje,svaku kiflicu sa donje strane premazite mesavinom masti i margarina ili putera,poredjajte ih u pleh i premazite svaku sa blago umućenim belancetom




Pospite ih sa susamom i kimom i stavite da se peku u rerni na 220 stepeni


Kad budu bile gotove osetićete njihov euforični miris i budite sigurni da će veoma brzo u kuhinji pored vas nastati opšti metez.Zato su i kiflice dobile naziv Biljine euforične kiflice.




U tupperware bomboneti ostaju sveze i po nekoliko dana,a takodje mozete i da ih zamrznete





I njihov euforičan miris je naterao moje ukućane da se svi u jednom trenutku naguraju i kuhinju i samo me pitaju,"A jel to gotovo,mmmm kako dobro mirišeee!!"



Нема коментара:

Постави коментар